Håndteringsenheter for fulle containere

Overlegen effektivitet med Hysters håndteringsenhed til fylte containere

For å levere høy effektivitet bare, utfører Hyster containerhåndterere eksepsjonelle hastigheter, på en trygg og kostnadseffektiv måte.

Disse fylte containerhåndteringsenhetene har den robuste Hyster-masten og sprederen og kan stable lastede containere i høyden på 3, 4 og 5 containere på første rad, noe som gir drivstoffbesparelser på opptil 20%. De er populære blant terminaloperatører fordi de kan utføre noen operasjoner raskere enn de fleste når stackere når ikke andre / tredje rad containerlagring er nødvendig.

Høydepunkter for Hyster Handlers for Filled Containers:

  • For harde og krevende operasjoner sørger containerens flytende vridning, den frie mekaniske ledd og sideskiftbevegelse for rask spredning / (fjerning) til / fra containere
  • Den solide Hyster-masten har en enkel dedikert vogndesign, og container-spreder-kombinasjonen har dokumentert styrke og pålitelighet
  • Den robuste, kraftige drivlinjen har innebygde beskyttelsessystemer for motor og overføring som sikrer maksimal pålitelighet og lave totale totalkostnader
  • Drivakselen med dobbel reduksjon og drivaksler i en og flere oljedempede bremser med kjølesystem sikrer pålitelighet og lave driftskostnader
  • Det er lag 4i / fase IV-kompatibelt, gir lavere utslipp og gir opptil 20% drivstoffbesparelser sammenlignet med forrige generasjon av produktet, noe som reduserer levetidskostnadene betydelig
  • Layer 4i / Phase IIIB-versjonen inkluderer Cummins QSL9 8.9L (opptil 370 hk, 276kW) dieselmotor
  • I tillegg til Cummins-motorteknologier, har Hyster også introdusert ny utvikling innen ytelsesoptimalisering som kjøling etter behov, lastfølsom hydraulikk (kraft etter behov), hastighetskontroll og alternativ tomgangshastighet for ytterligere å redusere det totale drivstofforbruket i de fleste applikasjoner
  • ECO-eLo drivstoffeffektivitetsmodus kan brukes til å redusere maksimal motorhastighet og optimalisere drivstoffeffektivitet enda mer
  • Lag 4i / fase IV-kompatible design bruker EGR-motorteknologi for å redusere utslipp, noe som betyr at sluttbrukere i regulerte regioner kan fortsette å operere som før ved å tilføre diesel til tanken uten ekstra utstyr, tilsetningsstoffer eller vedlikeholdsordninger, i motsetning til SCR-teknologi
  • Lag 3 / fase IIIA-alternativer er tilgjengelige for uregulerte regioner utenfor EU og Nord-Amerika med Cummins 10.8L 6-sylindret QSM11 dieselmotor
  • Den bakmonterte "Vista" førerhuset gir virkelig god sikt gjennom de mest krevende og intense terminalene med oversikt